top of page

Loslaten is op een andere manier vasthouden


Ik had laatst een paardenocachsessie aan de Keulseweg in Pijnacker. Want ik houd, naast heerlijke, voorspelbare zaken, soms ook van een niet-alledaagse activiteit. Dit was er zo een: een niet-alledaagse activiteit. Op woensdagavond stond ik tussen zes grote paarden. En als ik zeg groot, dan bedoel ik ook groot. Dat staat los van mijn eigen, niet al te grote, lengte van 1.56 cm. Die paarden waren huge!

Ponykamp

Oren in de nek

Laat me met rust

Niks doen

Verbinding door los te laten

Onverwachte dingen

Na de sessie praatten Kirsten en ik nog wat na. Ik vroeg haar wat haar beweegt om te doen wat ze doet. Waarom Kirstenspunt? Waarom paardencoaching? Wat ze wilde met haar leven? En ik vertelde haar over de mijne. Waarom ik geloof in klein geluk. Dat ik de wereld een beetje mooier wil maken. En er ontstond iets moois. Iets nieuws en iets onverwachts. Benieuwd wat er hierna gebeurde? Houd mijn blogs in de gaten. want ik vertel erover.

bottom of page